poniedziałek, 13 stycznia 2014

Ocenianie

Ocenianie
Termin pracy przeznaczony jest na 3 tygodnie.
Ocena będzie się kształtować w dwóch etapach.
Etap I – przygotowanie
Uczniowie będę się zgłaszać po tygodniu i przedstawić wynik swojej pracy.
Oczywiście będą przydzielane punkty każdej osobie za wkład pracy w dany fragment oraz poprawki sugerowane przez nauczyciela w przeciągu dwóch tygodni.
Etap II – końcowy
Punkty przyznawane za prezentację i ogólne zrozumienie tematu.



Niska
(1pkt)
Rozwinięty
(2 pkt)
Ekspert
(3 pkt)
Ilość punktów
Zawartość merytoryczna Treść posiadająca wiele błędów merytorycznych i ortograficznych. Minimalne informacje na dany temat. Bądź rozminięcie się z tematem. Treść ciekawa. Kilka błędów merytorycznych i ortograficznych. Informacje związane z tematem pracy. Treść bardzo ciekawa. Brak błędów. Informacje związane z tematem. Mogą  pojawiać się dodatkowe informacje rozszerzające temat 1 – 3
Wizualizacja(prezentacja) Nieczytelna prezentacja, brak nowych rozwiązań technicznych lub brak prezentacji Poprawnie przedstawiona prezentacja w danym oprogramowaniu. Przejrzystość, czytelność pracy. Maksymalne wykorzystanie danego oprogramowania. 1 – 3
Wykorzystanie materiałów (zasobów internetowych) Minimalne wykorzystanie dostępnych źródeł i zasobów Podstawowe wykorzystanie dostępnych materiałów. Brak rozszerzenia ich bądź dodania nowych. Wyselekcjonowanie informacji. Stosowanie różnorodnych źródeł, co w efekcie daje przejrzystą i dynamiczną prezentację. 1 – 3
Sumienność i rzetelność wykonywanej pracy Nie przygotowanie do prezentacji, nie stawienie się na konsultacjach w wyznaczonym terminie oraz nie wykorzystanie uwag nauczyciela. Poprawnie przygotowana prezentacja. Stosował się do uwag nauczyciela. Nie zawsze stawiał się na konsultacjach bądź nie przynosił pracy w terminie. Braki w prezentowaniu swojego tematu. Bardzo dobrze przygotowany. Płynne tematyczne przedstawienie. Zaciekawienie słuchacza. Dobry kontakt z nauczycielem prowadzącym i stosowanie się do jego uwag. 1 – 3
Praca zespołowa Brak zaangażowania we współpracy grupowej. Dobra współpraca, ale zdarzały się konflikty w grupie. Bardzo dobra komunikacja i współpraca w grupie, która stwarza dobre warunki do pracy między uczniami. 1 – 3








Suma: 15

Skala oceniania


Ocena Ilość punktów
6 15
5 14 – 13
4 12 – 10
3 11 – 8
2 7 – 8
1 0 – 7

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz