Ocenianie
Termin pracy przeznaczony jest na 3
tygodnie.
Ocena będzie się kształtować w
dwóch etapach.
Etap I – przygotowanie
Uczniowie będę się zgłaszać po
tygodniu i przedstawić wynik swojej pracy.
Oczywiście będą przydzielane punkty
każdej osobie za wkład pracy w dany fragment oraz poprawki
sugerowane przez nauczyciela w przeciągu dwóch tygodni.
Etap II – końcowy
Punkty przyznawane za prezentację i
ogólne zrozumienie tematu.
Niska
(1pkt) |
Rozwinięty
(2 pkt) |
Ekspert
(3 pkt) |
Ilość punktów | |
Zawartość merytoryczna | Treść posiadająca wiele błędów merytorycznych i ortograficznych. Minimalne informacje na dany temat. Bądź rozminięcie się z tematem. | Treść ciekawa. Kilka błędów merytorycznych i ortograficznych. Informacje związane z tematem pracy. | Treść bardzo ciekawa. Brak błędów. Informacje związane z tematem. Mogą pojawiać się dodatkowe informacje rozszerzające temat | 1 – 3 |
Wizualizacja(prezentacja) | Nieczytelna prezentacja, brak nowych rozwiązań technicznych lub brak prezentacji | Poprawnie przedstawiona prezentacja w danym oprogramowaniu. | Przejrzystość, czytelność pracy. Maksymalne wykorzystanie danego oprogramowania. | 1 – 3 |
Wykorzystanie materiałów (zasobów internetowych) | Minimalne wykorzystanie dostępnych źródeł i zasobów | Podstawowe wykorzystanie dostępnych materiałów. Brak rozszerzenia ich bądź dodania nowych. | Wyselekcjonowanie informacji. Stosowanie różnorodnych źródeł, co w efekcie daje przejrzystą i dynamiczną prezentację. | 1 – 3 |
Sumienność i rzetelność wykonywanej pracy | Nie przygotowanie do prezentacji, nie stawienie się na konsultacjach w wyznaczonym terminie oraz nie wykorzystanie uwag nauczyciela. | Poprawnie przygotowana prezentacja. Stosował się do uwag nauczyciela. Nie zawsze stawiał się na konsultacjach bądź nie przynosił pracy w terminie. Braki w prezentowaniu swojego tematu. | Bardzo dobrze przygotowany. Płynne tematyczne przedstawienie. Zaciekawienie słuchacza. Dobry kontakt z nauczycielem prowadzącym i stosowanie się do jego uwag. | 1 – 3 |
Praca zespołowa | Brak zaangażowania we współpracy grupowej. | Dobra współpraca, ale zdarzały się konflikty w grupie. | Bardzo dobra komunikacja i współpraca w grupie, która stwarza dobre warunki do pracy między uczniami. | 1 – 3 |
Suma: 15 |
Skala oceniania
Ocena Ilość punktów 6 15 5 14 – 13 4 12 – 10 3 11 – 8 2 7 – 8 1 0 – 7
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz